דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסך - לפעמים חייבים להגיע 

מאת    [ 18/11/2009 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2763 פעמים ]

מוסך הוא אחד מאותם מקומות שעד כמה שלא אוהבים אותם, אין מה לעשות - מדי פעם צריך לבקר בו. אכן, מוסך הוא חוויה תקופתית אשר ללא ספק נחשבת לאחת הפחות אהודות בציבור הרחב - האוטו מושבת למספר שעות או ימים, וכך זמן רב אובד בהמתנה לתיקון או השתנעות באמצעי תחבורה ציבוריים, וכמובן, נראה שכל פעם שכף רגלינו דורכת בתוך מוסך אלפי שקלים כאילו נעלמים מהארנק. אך כאמור, אין מה לעשות ולעיתים קרובות מוסך הוא מקום שאי אפשר להמנע ממנו. בעיקר כאשר מדובר על טיפול תקופתי.

מוסך - טיפול תקופתי מציל חיים

אכן, מדי מספר חודשים על הרכב להכנס לסככת מוסך לשם טיפול תקופתי. טיפול שכזה חשוב מאין כמוהו - רכבים הם כלים מכניים אשר פעמים רבות נעשה בהם שימוש אינטנסיבי מדי יום. וכמו כל מכונה, גם מכוניות מתבלות עקב שימוש בהן. אף על פי כן קיים הבדל מאוד גדול בין מכונית לשאר המכונות בעולם - מכונית היא מכונה מורכבת אשר אם לא תזכה לטיפול נאות לשם תיקון הפגמים שנוצרו בה עקב השימוש הממושך בה, או אם לא תוכן כהלכה לקראת החודשים הבאים, למשתמש בהן עשוי לקרות אסון שיעלה לו בנזק פיזי חמור.

מסיבה זו בדיוק אנו מגיעים כל מספר חודשים או אלפי קילומטרים לפתחו של מוסך - על מנת שהרכב יבדק, יכוונן ויתוקן במידת הצורך. למרבה הצער, לא כל מוסך רואה בטיפול תקופתי משימה חשובה ומשמעותית במיוחד - רבים מהם רואים בטיפולים תקופתיים הזדמנות לרווח. לפיכך, לא פעם ניתן לשמוע אדם מתלונן על כך שבעל מוסך עבד עליו - הרכב, אשר אך לפני זמן מה נערך טיפול תקופתי יקר על ידי מוסך כלשהו, שבק חיים או התקלקל. כיצד אם כן ניתן למצוא מוסך אשר יבצע טיפול תקופתי מקצועי ומהימן במחיר הגיוני?

מוסך מורשה הוא המקום לרכב שלכם - ושלא יעבדו עליכם עוד פעם...

התשובה לשאלה זו פשוטה - מוסך מורשה הוא המקום אליו יש לקחת את הרכב לטיפול תקופתי. מוסך מורשה הוא מוסך אשר עובדיו הורשאו והוסמכו במיוחד על ידי יצרנית מכוניות לטפל ברכביה. לפיכך, מוסך יונדאי יבצע טיפולים תקופתיים לרכבי יונדאי באופן המוצלח ביותר, שכן עובדיו מכירים את מערכות רכבי יונדאי יותר טוב מכל מוסך אחר - הטיפול לו יזכה הרכב יהיה המקצועי ביותר אותו יכול לבקש בעליו. באותו האופן מוסך פורד הוא המקום הטוב ביותר לקחת רכב פורד לטיפול, וכן הלאה. ומה באשר למחיר הטיפול? גם בנקודה זו מוסך מורשה הוא המקום הטוב ביותר לקחת אליו רכבים לטיפול, שכן מוסך שכזה עובד בהתאם למחירון שהורכב יחד עם החברה אשר ברכביה הוא מטפל - וחברות הרכב דואגות לכך שלקוחותיהן יהיו מרוצים יותר מאשר מוסך עלום שם... לפיכך, בפעם הבאה שהאוטו זקוק לטיפול, אל תתנו לאף אחד לעבוד עליכם, וקחו את האוטו לטיפולו המסור של מוסך רשמי.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט. http://www.seoisrael.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב